Älskade barn!

      Postat 2013-01-22 , klockan 19:41:42
Nu ikväll när jag och tjejerna satt i soffan å myste så sa Elsa plötsligt.
- Mamma du vet att jag älskar dig va??
Jag blev lite förvånad men svarade - ja Elsa det vet jag, å jag älskar dig.
Varpå hon säger. - Men jag älskar dig även när jag gör dumma saker, och är elak, och till och med så älskar jag dig när du är arg på mig.
 
Är inte de kärlek?? Underbara unge! de slog mig då vi satt där, att detta är mina två underbara ungar, det är jag och S som har skapat dem, som har uppfostrat dem med blod, svett och tårar, det är vi som gjort dem till dem de är.. Har inte allt funderat på det tidigare, men de slog mig nu..
 
Allt jag gör, gör jag för mina underbara ungar :D
Mamma ÄLSKAR er :)
 

Kommentarer
Linda skriver:

Men vilka underbart söta dräkter tjejerna har på sig :D

Svar: Jaa de hade ju maskerad på dagis i oktober :) å fick välja va´de ville va :P så då blev de otippat sjörövare å apa :P
myemeliemichelle.blogg.se

2013-01-23 , 09:47:09
Hemsida/Bloggadress: http://lindau.blogg.se/

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0