Fredag!

      Postat 2013-01-18 , klockan 20:18:58
Äntligen, Fredagen är här, och barnen sover nu i sina sängar, TYSTNADEN har intagit vårt hem det ända man kan höra är S när han knappar på datorn.. å jag NJUTER!!!! Hela veckan har jag jobbat (vilket jag tycker är as roligt) uppi massa barn (alla vet hur mkt barn låter) å sen här hemma så har man själv två stycken som också låter... hela tiden låter barn :P haha... så nu njuter jag av att det är fredag och att det är tyst! Så mina öron får åter hämta sig och vila från alla ljud :P
 
Förra veckan började vi Toa träna Ebba :) går över förväntan hon är så jävla duktig! Just nu är det roligaste som finns att springa på toa, kissa, titta i toan, stänga locket, spola, öppna locket för att blir överlycklig över att kisset är borta!! Lätt road?? Jajjamen! ... S och jag är dock inte lika road eftersom vi måste springa tusen gånger in å ut från toan för att lyfta upp henne... men men de släpper väl snart (hoppas jag) när hon inser att de inte är så jävla skoj :P
 
Nää åter till tystnaden å lugnet som infunnit sig, bara njuta tills sängen ropar.. Höres!
 

Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0