Fundersam!

      Postat 2013-01-19 , klockan 07:32:00
Nu har jag funderat ett länge tag på alla våra barnkläder.. Alltså vi har ett helt föråd med urvuxna barnkläder, vissa kläder väntar på att Ebba ska växa i dem.. Men de är just de där utvuxna kläderna som jag funderar på.. Om jag ska låta dom ligga där dom ligger i väntan på att det kanske i framtiden kommer en liten bebis (för den dörren är inte stängt, bara igen puttat just nu) Eller om jag ska sälja iväg dem å lägga pengarna på nya kläder åt barnen å om de kommer ett nr tre fixa nya kläder då.. jaa.. det känns lite märkligt att sälja iväg kläderna men å andra sidan fyller de ju ingen funktion där nere i förådet å de kan göra någon annan väldigt glad... :S
Jaa som ni märker kommer jag nog fundera lite till..
 
Invägning i morgon, Hoppas på bra resultat även denna vecka.. men känns inte som om de gått lika bra som förra.. men Hoppas kan man ju.. har faktiskt rört på mig mer denna vecka än förra :) Så förhoppningsvis visar vågen -
 
Nää nu ska vi planera upp dagen å sen bär det av neröver Sundsvall till bästa Anna och hennes familj :D

Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0