Lördag!

      Postat 2013-01-26 , klockan 17:25:32
Ännu en seg dag, S åkte å jobba kl 05.00 i morse :/
Jag å Ebba sov dock till halv nio vilken var jävligt skönt.. sen har vi typ legat å slappat i soffan framför Nicke nyfiken :P Seg dag alltså!! Vid två kom S och Elsa hem :) S for å handla å nu är han å skruvar med bil jäveln.. Ja å barnen ha nyss käkat å nu intar barnen sitt lördagmys, Banan pengar, marsansås, å strössel :) nöjda å glada barn..
 
Hatar sånna här veckor, när jag och S jobbar om varandra + att han jobbar helg.. I morgon jobbar han också.. :/ Suck!! men men .. sånt är livet.. Jag å barnen får vä roa oss på annat håll :)
 
(i morgon har jag invägning också.. Förra veckan stod de helt stilla.. (tur att de inte gått upp men stor besvikelse ändå) så hoppas på bättre resultat denna vecka, annars så gräver ja ner mig. )

Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0