Sluta va så jävla duktiga!!

      Postat 2013-01-30 , klockan 21:00:22
Blir så jävla irriterad på alla super duktiga människor, som bara måste skryta om hur mkt dom hinner göra på en dag, storstäda, bytagardiner, jobba, plugga, passa fyra ungar, göra mat (hellst dom super duktig mat som stek eller gryta), varit ute på långprommis med hunden, gymmat två timmar, hjälpt barnen med allt möjligt, å så bakade vi en kaka på de som vi ska bju svärföräldrarna på när de kommer i kväll, tvättat, varit social med vännerna, durchat barnen, haft främmande, städat undan efter maten, nattat alla barnen med, varit social med mannen i huset, å plockat undan efter barnen....
 
Fattar ni själva att detta inte är möjligt man hinner inte göra allt detta på ett dygn så de finns ingen mening med att skriva ut de på FB ... totalt omöjligt, om de inte är så att ni är 4 st som hjälps åt eller att ni inte sover på natten...
 
Blir så dödligt le alla dessa status upt på fb om hur jävla duktig alla är... får bara mig å känna mig extremt sämst.... men men.. får trösta mig med att jag vet att det bara är en lögn, för man hinner inte allt detta på en dag å dessutom inte flera dar i veckan!!!
 
Godnatt / En jävligt irriterad en...

Kommentarer
Linda skriver:

Vilken tur jag har som inte är medlem på facebook, då slipper jag massa sånna irriterande saker! :)

2013-01-30 , 21:56:52
Hemsida/Bloggadress: http://lindau.blogg.se/

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0