Tebax :)

      Postat 2013-01-17 , klockan 21:47:08
Attans va länge sedan det var jag skrev nu, har inte haft någon lust alls att skriva något överhuvudtaget! Men sista tiden har jag kännt att jag saknat de lite :)
Så nu ni.. nu kommer det lite tätare inlägg en period.
 
´Ha haft långt jullov från skolan, vilket har varit jävligt skönt eftersom alla i familjen behövde få vara tesammans å bara ta de lungt ett tag :) Å vi va verkligen tillsammans i hela två veckor :) Underbart! att få tillbringa varje sekund med familj och nära.. Nu har S börjar jobba igen och även jag avslutar jullovet med två veckors vik på Tullis :) skitskoj :D
 
Ebba har ju fyllt år också.. kan ni fatta att denna lilla dam har blivit hela två år?? Det har inte jag fattat, inte alls.. hon är fortfarande min bebis, jag försöker allt jag kan å behandla henne som den stora tjej hon är.. men de är svårt.. å inse, att hon kan själv.. hon får ofta påminna sin mor om detta.. :P Men men.. bara att inse att min bebis är stor nu! (större iaf)
 
Har åter igen börjat med kampen mot vikten!
Jaja.. jag vet ni ha hört det förut.. men nu JÄVLAR!! denna gång ska de gå å inget/inget kan få de att gå åt pipan!
Hittills visar vågen - 3 kg :) toppen tycker jag!
 
 
Nää mer om allt en annan gång tänkte bju på lite bilder å sen sussa så jag orkar upp för jobb i morgon :)
 
 
Elsa älskar att det finns snö ute just nu : )
 
Älskade Frank min ögonsten :D

Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0